AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.808

zachry basar, nåt att ha?

re
169
reference
330daT -02
Hej såg ljudias basar, zachry bxp12 är det nått att ha?

jag tror det är nå kina kopia masstillverkning (typ us blaster osv..) men jag har hört att dom kan spela rätt bra?

rätt/fel?? nån som har testat dom?
Aldrig hört dem, har läst här på Autopower forumet att dom spelar bra med tryck men dålig ljudkvalitet, typiskt för "no name" basar, tror knappast att zachry själva gjort dem. För dom pengarna säger jag Magnat XTC250, JBL GOT 1202D eller P210S4 Punch. Har hört samtliga om dom spelar fint, Magnat XTC250 spelar nog lika eller enu högre än Zachryn. Ska du köpa en bas som har lite potensial så tänk på att dimensionera ditt steg rätt, 90% av alla som har "dåligt" ljud har inte koll på vad deras element behöver för steg.

Hittade 2 st Zachry Bx-412 12" på jobbet.... Nån som vet om dem är bra ?? Har bara test spelat dem lite... Hur mkt kan dem vara värda om man säljer dem ?? Har redan 2 st 12or i bilen...
Har haft flera Zachry produkter och lyssnat på ännu fler, nu är det visserligen ett bra tag sedan. 5 år sedan, minst, men då var det grymt mycket ljud och bra ljud för pengarna. Hoppas verkligen inte de börjat tulla på kvaliteten.

/Fredrik
Det är just det som är problemet, att veta innan osv. Gäller alla "varumärken" där tillverkningen kan komma från helt olika ställen, Zachry är ingen tillverkare.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.