|
|
|
|---|---|
| hej såg en viss RRO010 igår i stan o den ser ju riktigt bra ut o vad är det för ovanlig inredning i den-???någon som vet nåt om skicket på den o hur den går osv???jag blev ifrån åkt iaf:( sen stod den på sveavägen på kvällen o då kollade jag på den o den ser helt orginal ut nån som vet nåt o vem äger den för det verkar inte gå att söka på REG nr på den???? | |
|
vad vill du veta? Min gamla pärla: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tror den tillhör en här på forumet som kallar sig 7:an! MVH Patrik |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tyckte jag såg någonstans här att han ev. ska sälja! MVH Patrik |
Länk MVH Patrik |
|
ok! nja d jag undrade är om d e en bra bil i andras ögon för d tyckte jag iaf när jag såg den men d e ju rätt surt att dom på vägverket bara säger att men måste kontakta kundtjänst när man knappar in reggen o sen när man ringer till dom så säger dom att dom inte vet vem d e som har bilen? jaja vi får hoppas att han ser d här för jag gillade den och skulle vilja veta mera om den så man inte isåfall köper grisen i säcken eller nåt i den stilen! skulle uppskatta svar o information om den om det är någon som vet. |
|
|
Regnr: RRO010 Färg: BLÅ Fabrikat: BMW M5 Årsmodell: 1992 Fordonsslag: PB Chassinummer: WBSHC910X0GD62255 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2006-04-11) Antal ägare: 7 Datum för första reg.: 2000-08-22 Producentansvarig: I trafik första gång: 2000-09-12 Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 250 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 1600 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1350 Max lastvikt: 300 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 255/40R17 Kaross: Täckt, Taklucka Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel: Observera att informationen ovan inte svarar på om fordonet får föras fram i trafik. Exempelvis om fordonet har körförbud. Vill du veta mer? * Vem äger fordonet? * Vilka är de tidigare ägarna? (Uppgift om två tidigare kan lämnas). * Är fordonskatten betald? * Är fordonet godkänt vid kontrollbesiktning? * Finns det uppgifter om leasing eller kreditköp? Om du vill få svar på dessa frågor kan du få information via SMS, telefon och fax. Här kan du ange ett faxnummer (endast inom Sverige) och du får då fordons- uppgifterna faxade till dig. Uppgifterna är de samma som du kan beställa till fax via servicetelefon 0771 - 25 25 25. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Här har du den... Länk fråga b97_knl om åren 02-05, mellan 7: an och b97 finns det ytterligare en ägare, han finns också på forumet, klädseln heter Webstrukturklädsel i detta exemplar handlar det om komplettläder = hatthylla/instrumentbräda i läder. Mvh Stephan |
|
|
oj tackar! kollade med vägverket idag och dom sägar att dom inte får lämna ut uppgifter pga att ägaren har skyddade personuppgifter! vad d nu är? så man fick bara veta att bilen var besiktigad osv och inget mera på deras kundtjänst och även d på sms. men jag får väl se om han läser d här då! är det en ovanlig klädsel och det där komplettläder??? |
|
|
m5tomten: mycket riktigt har nuvarande ägare skyddad identitet = inga uppgifter om adress, namn etc finns att lämna ut för ex. VV. Min bil Länk |
|
|
jaja synd! hmmm d behöver ju iof inte betyda att killen är skum el så men d e jobbigt om man vill få tag på nån iaf. är d någon som kan svara på om det är en bra bil att köpa om man vill ha en m5a el om d inte är ett bra exemplar! någon som har sett den på senare tid? |
|
|
Tycker det är ett bra objekt. Dock har den rullat ett par vintrar här men är omlackad efter det. Både webstruktur och komplettläder är MYCKET ovanligt. Att den här har båda sakerna är verkligen speciellt. Jag känner till fyra st M5 i landet med webstrukturklädseln (som är en exklusiv blandning av lädertrådar och textilmönster). Mer info om de sakerna: Länk -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.