|
|
|
|---|---|
|
Har fått tag på ett väldigt fint elschema till min M3 3,2 motor. Tydligt med text och märkningar på kablar osv. Dessa är märkta med siffror ex "61" går till en viss givare osv... Problemt är att kablarna i härvan inte är märkta!? Åtminstone hittar inte jag rätt märkning... Ngn som vet hur det är tänkt? Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
Vad skall du göra med kablarna? kan du inte komma åt siffrorna genom tex diagnostik kontaktstycket, det kan jag på m50... en rund kontakt med lock. Annars blir det kanske till att gå till kontaktstycket på DMEn där står siffrorna också. |
|
|
Jag har plockat i en 3,2 motor i en f.d. e36 325 Coupe och håller på att koppla det sista. Några kontakter kvar och så vill jag vara 100 säker för vissa passar på fler ställen än ett... Ska fundera lite på det du sa... Tack... Hade varit smidigt med siffror på kablarna =) Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.