AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
493

Världens dåligaste service till kund!!!

calles80
Måste bara få tala ut...

Beställde ett open air filter till min BeeMdoubleYou
för flera veckor sen från Europadelar.se och fick från dom en bekräftelse vad det kostar och att de dyker upp i min brevholk typ v.10... Inget har hänt! Jag har maila dem 2ggr och ingen bryr sig än om nåt.
Man tycker när man beställer på nätet så ska de väl oxå kunna maila tebaks om de har problem med nåt...

De står på info om beställ.. Snabb leverans. Hmm....

Ha de kul allesammans och hoppas på en superhärlig sommar......
De
145
Dexx
523 E39
Avbeställ, och beställ ett nytt från något annat
företag.
Man tycker att det borde finnas någon sorts service gentemot sina kunder.....skamlöst!!!

Mvh Dexx
ki
437
kingen
325i-93
100 % M3 optik
jag har beställt vita o röda ljus till min. dom har inte heller dykt upp skulle komma v 11..då kommer dom kanske inte då??????

netsix
Beställ av Manuel på MH-GTR istället.
Riktigt serviceminded.

/netsix
Ni
64
Niklaz
318i -95
Var och köpte mitt kit på www.gikturbo.se och fick riktigt bra bemötande av Peter som svarade i när jag ringde dit.
Jag frågade vad det skulle kosta så var det lite väl dyrt tyckte jag och sa det.
Hmmm tyckte han och gav mig 240:- i rabatt :) , så behandlar man en återkommande kund.

Har Europadelar mailservern hos Telenordia?
calles80
Var o raceade idag och hann inte få mitt luftfilter?
[M
242
[MaNgE]
F82 M4 AC Schnitzer ACS4 Sport
F32 Alpina B4 Allrad
E32 730i

-> netsix

Har din 740 dubbla (4) utblås?
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Det är tråkigt när man får dålig service. Jag beställde själv ett JR-sportluftfilter hos Europadelar för några veckor sedan och det var inga problem, fick det hemskickat på några dagar. Ring och snacka med dem och berätta läget. Blir det ingen förbättring så gör som Dexx skriver, avbeställ och köp hos någon annan.

Hoppas det ordnar sig!

/Larsa

Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Hade samma problem med mina bakhjus i höstas,ringde
en vecka efter utlovad lev.Fick ett nytt lev dat. tre veckor framåt.Avbeställde, ringde Malå, grejerna kom på 4 dagar de var ngr hundra dyrare för samma ljus men när jag upplyste om det bjöd dom på frakten
Schysst tycker jag.Men det är nog bätre att ringa om man vill ha besked av Europadelar.

MVH
Hasso
calles80
Jaaaaa!

Idag kom de på posten.. Ska nu gå imorrn och lösa ut det och se vad de är för nåt...
netsix
[MaNgE]

Stämmer bra, 4 x 3,5 tum

/netsix
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.