|
|
|
|---|---|
|
Hej Är det nån som kan tipsa mig på en bra helrecond i Stockholmsområdet? Jag tar också gärna emot tips ang vad helrecond innebär på olika ställen samt prisuppgifter. Tack på förhand Per J | |
|
Här finns massor med bra tips: Länk :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jörgen på Stockholms Bilvård är den jag tycker sköter om bilen såsom det vore hans egen. Inte billigast men definitivt mest värde för pengarna. HAr provat nästan ett dussin bilvårdsställen under åren och Jörgen skämmer bort en:) Kolla på tfn 086650810. Mvh Asken |
|
|
Thanks! Asken: finns hemsida oxå? |
|
|
Länk iaf förr i tiden var det 10% i rabatt om man var medlem i BMWCS, vet ej hur det är nu. Får fråga imorgon. Mvh Asken |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag har nyligen haft min M635:a inne hos Jörgen! Med helrekond utan grovpolering (min lack har bara varit ute i trafik ca 300 mil). Lackförsegling. Invändig rengöring inkl. kemtvättade mattor och rengjort/smörjt skinn. Motortvätt. Lånebil i 2 dygn. Landade på ca 5k MVH Patrik |
|
Jörgen lämnar 10% till medlemmar i BMWCS! Han gör ett utmärkt arbete, har haft alla mina bilar hos honom Mats BMW CS #5847 |
|
|
Har en Z3 som jag kör ca 500-1000 mil om året, och lämnade in min bil för 5 år sedan ;) för lack recond hos Exclusive Car Clean vid f.d Lexus butik i Nortull Stockholm. Pris 3500-4000 ok Länk resultatet är helt fantastiskt! jag har bara behövt göra en återbehandling sedan dess och det var 2 år sedan. De använder sig av Perma shine vilket är något utöver det vanliga. Jag har provat på Ditec till min andra bil vilket är ok, men de är inte i närheten av vad resultatet och hållbarheten från Permashine ger. Av alla bil behandlingar jag har gjort genom åren så måste jag säga att de toppar min lista! jag har varit runt på många ställen med andra bilar. Ditec går fet bort för min del. // Rop the Shining |
|
| Täby Bilvård är en av de mest prisvärda....har själv jobbat där o vet att fredrik alltid gör extremt bra arbeten | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.