|
|
|
|---|---|
|
hur får man tag på M alu-pedaler till min bmw E34 M5.. önskar svar omgående,, | |
|
D e bara att "googla" på bmw styling så kommer du att hitta miljärder med alu pedaler. e-bay t.ex. |
|
| finns på powerbörsen | |
| varit på powerbörsen och beställt..men det vore en STOR fördel om man får alla pedaler man har beställ..vet i FAN vad den grabben sysllar med som säljer det.. | |
| tattos: åfan. irriterande, har du snackat med honom? | |
|
99,9 % av alla aluminium-pedaler som säljes på internet (här på PowerBörsen och eBAY) är piratkopior. Alltså en aluminiumplatta med ett märke på. När jag köpte mina Hartge-pedaler (original) så fick jag betala nära 2000:- för 3 pedaler + fotstöd. Jag vet inte om du vill ha original-prylar eller pirat men kvalitetsskillnaden är enorm. Det finns dock fina piratkopior också. För original-prylar kan jag rekommendera www.koed.dk har en del pedaler. |
|
| Länk har original AC Schnitzer till din bil (dyrt dyrt :D) | |
|
Köpte på Länk Funkade bra :) |
|
|
Hittade mina på E-Bay för en spottstyver. /Fredrik |
|
| Det fanns/finns M-pedaler på blocket för några dagar sedan. Men är det verkligen snyggt? Ser lite efterblaffat ut för det mesta. Fast det beror på resten av anrättningen. | |
| jo ja vet att de finns på blocket o powerbörsen,,antog att det kunde finnas firma här i sverige..exakt att det kan finnas risk för efterblaff,,trots det så finns det tycke o smak på saker o ting...killen ja beställde utav har INGEN susning vart dom två andra pedalerna kunde ha tagit ivägen.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.