AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.114

Vart finner man alu-pedaler?

ta
9
tattos
bmw M5 E34 -90
hur får man tag på M alu-pedaler till min bmw E34 M5..
önskar svar omgående,,
D e bara att "googla" på bmw styling så kommer du att hitta miljärder med alu pedaler.

e-bay t.ex.
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
finns på powerbörsen
ta
9
tattos
bmw M5 E34 -90
varit på powerbörsen och beställt..men det vore en STOR fördel om man får alla pedaler man har beställ..vet i FAN vad den grabben sysllar med som säljer det..
Le
636
LeeRoy
328 -99:a
tattos: åfan. irriterande, har du snackat med honom?
K.
79
K.A.A.
318is -94 (E36)
99,9 % av alla aluminium-pedaler som säljes på internet (här på PowerBörsen och eBAY) är piratkopior. Alltså en aluminiumplatta med ett märke på.

När jag köpte mina Hartge-pedaler (original) så fick jag betala nära 2000:- för 3 pedaler + fotstöd. Jag vet inte om du vill ha original-prylar eller pirat men kvalitetsskillnaden är enorm. Det finns dock fina piratkopior också.

För original-prylar kan jag rekommendera www.koed.dk har en del pedaler.
K.
79
K.A.A.
318is -94 (E36)
Länk har original AC Schnitzer till din bil (dyrt dyrt :D)
Pa
135
Passive
BMW Z4 3.0i
Köpte på Länk

Funkade bra :)

Hittade mina på E-Bay för en spottstyver.

/Fredrik
Det fanns/finns M-pedaler på blocket för några dagar sedan. Men är det verkligen snyggt? Ser lite efterblaffat ut för det mesta. Fast det beror på resten av anrättningen.
ta
9
tattos
bmw M5 E34 -90
jo ja vet att de finns på blocket o powerbörsen,,antog att det kunde finnas firma här i sverige..exakt att det kan finnas risk för efterblaff,,trots det så finns det tycke o smak på saker o ting...killen ja beställde utav har INGEN susning vart dom två andra pedalerna kunde ha tagit ivägen..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.