|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en liten findering om det finns nivåreglering på en 850 -92? Och i så fal om nån vet hur det funkar ?+ Mvh | |
|
Lite osäker på vad du menar med "nivåreglering"? Om du menar sådan som finns på Citroen så är svaret nej. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
| Jag tänkte om det är traditionella stötdämpare och fjädrar bak ? | |
|
De är elektroniskt ställbara på så vis att du kan sätta hur hård dämpningen skall vara, sport eller komfort. Mer än så vet jag inte. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
| Baktill sitter dämparna precis bakom hjulen, men fjädrarna sitter en bit längre in. | |
| Elektroniskt justerbara stötdämpare (EDC) är inte standardutrustning utan fabriksmonterad extrautrustning. Original är traditionella stötdämpare. | |
|
Okej var och kollade och tag hade vanliga fjädrar och dämpare . Sen en anna fråga när jag skulle köra så började "EML" varnings lampan lysa jag startade om och den slocknade ,Vad betyder den jag har ingen bok så jag kan inte kolla är det nån som har en aning?? Mvh |
|
| För att få reda på varför EML-lampan larmade så måste du koppla upp bilen mot en servicedator så att man kan läsa ur felmeddelanden. Men eftersom den har släckts igen så är felet inte permanent. Kan vara en givare som spökar eller tom så enkelt att batterierna inte var tillräckligt laddade. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.