|
|
|
|---|---|
|
Hej För någon dag sedan sa bilen åt mig ungefär att "fel version var installerad" på min mk1 navigator. Dagen efter fanns inte GPS Navigator med i menyn på tv skärmen. Vad har hänt? Kan jag göra något åt det? | |
|
Testa koppla loss batteriet i 20 minuter och se om det löser problemet. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Har testat det utan framgång. | |
|
Har du kikat på dina säkringar? // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Nej, det har jag faktiskt inte gjort. Ska ta och leta upp dom. Trodde att Check Control talade om när säkringarna gick. Det gjorde den på 525án | |
|
Kollade säkringar inder huven och den i Cd spelaren, alla var hela. Har haft bilen stömlös i fyra timmar och har haft en förbrukande apparat mellan de två polerna till batterietså att all strömska gå åt. Vissa säger att man ska göra så.. Noll Navigatorn är borta från menyn........ Vill prova att att uppdatera navigatorsystemet men det är ju så dyrt att göra det hos *********. Jag har Carsoft på datorn men har inte köpt kablar ännu. Är det något man kan göra med det? Kan jag uppdatera ac controle med carsoft? Varmaste hälsningar Aimo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.