|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Funderar på att sälja iväg bilen och funderar då på hur mycket jag skulle kunna begära för den. Har en BMW 525 -93 som har gått ca 21000 mil. Den går bra och är fräsch både in och utvändigt. Dunkelgrön lack, skinnklädsel, AC, 4 x elhissar, vita blinkers runt om, 18" BBS kopior, 15" originalfälg med bra vinterdäck. Finns ytterst lite rost i bakluckan ovanför reg-plåten och lite under skärmkanterna. Invändigt så har jag stoppat i en dator och ljud för över 20k. Har byggt om lite i centerkonsollen, typ tagit bort stereofästet och gjort plats för en 7" touchscreen, som jag har spacklat in. Sen står det en helt vanlig dator i skuffen. Allt som allt gick väl dator och ljudbygget som sagt på runt 20k. Kanske hade fått mer för det genom att sälja det för sig, men orkar inte ställa tillbaka bilen till dess originalskick. Så vad skulle jag kunna begära för bilen? Är väl på grund av allt som jag har stoppat i den som jag funderar lite på priset. Mvh Tobbe | |
|
Nånstans runt 30k om bilen känns frisk och fräsh, tänker jag spontant. Sen gäller det att hitta ngn som vill betala för prylarna, själv hade jag velat dra av från priset vad det kostar att återställa allt till original :) /Olof |
|
|
Svårt att säga. Men stora sedaner står inte högt i kurs just nu. Var glad om du får 25000kr känner jag spontant. mvh |
|
| Oj, det va inte mycket. Men nå sånt hade nog jag också räknat med för själva bilen. Då blire väl till att försöka ställa tillbaka den till sitt originalskick och sälja ljudet separat. Annars förlorar jag ju nå hiskligt mycket på affären. | |
|
Du kan i alla fall försäka sälja den, Du förlorar ingen förmögenhet direkt :). Någon därute kanske vill något i den stilen.... Men risken är liten försök i alla fall kostar inte mer än 90 kr :) BMW- När du älskar att stå på Verkstad !!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.