|
|
|
|---|---|
|
Undrar om ngn vet om det är möjligt att uppgrad. torkarbladen till den nya typen som bara består av gummi. Mvh Danne ************ Tennisbilen | |
|
Bra fråga, rent spontant så skulle jag gissa att det skiljer i infästningen. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
det ska finnas adapter till dessa. Såg det på autoexperten. Funderar själv på sådana både fram och bak! MvH Bmw 4-ever |
|
| Är själv riktigt sugen så vi får väl se. | |
| Och vad är poängen med en sådan uppdatering. Jag tycker definitivt inte de är bättre än de traditionella | |
|
Tycker den nya typen endast är dyra och dåliga. Efter drygt ett halvår är de dags att byta dom på min 116i BMW CS #5139 |
|
| Dom nya torkarna skall visst vara riktigt usla när det fryser på. Inte gjorda med tanke på våra breddgrader. | |
|
Okej... Trodde de var mkt bättre...isåfall är det ju bara att köra vidare på det man har. Mvh Danne ************ Tennisbilen |
|
|
Jag har däremot andra erfarenheter. Hade en låne bil från V***O och dessa fungerade perfekt speciellt i snöstormen vi åkte i. Aldrig fungerade dom dåligt. Så därför måste jag själv testa dessa. Däremot har jag hört från andra att dom har dålig livslängd, typ halvår som du säger J.L MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.