|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag är inte säker ifall att det är fler modeller förrutom 520 som kan få detta problem. Det är nämligen så att när jag lagt tillbaka cigarett tändaren och vikt ner den hade jag tydligen tryckt in för att värma den igen och när jag skulle få upp den en andra gång så vill den inte upp då den åkt ut i fel läge. Lite svårt att beskriva men jag kan bifoga en bild om det behövs. Min fråga är då ifall det går att fixa hemma eller ifall jag måste till en bmw verkstad. Funderar på ifall man kan ta bort en del av panelen. Tack på förhand! MVH Sara | |
|
Har hänt mej nån gång. har lyckats med hjälp av ett tunt metallblad som jag stack ner i springan och bända lite så tändaren trycks in nån millimeter, då har "locket" sprättat upp. Du borde kunna pilla så den lossnar, kan ta en stund men det går "utan verkstad" Man skulle nog förvara tändaren i handskfacket då man inte röker i alla fall..cig uttaget används väl oftast numer till mobiltelefon eller liknande. Hoppas de går bra för dej. Göran Min bil Länk |
|
|
Hej, vad bra då vet jag att det går med lite pill...ska försöka mig på det ikväll. Tack för hjälpen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.