|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad kan man begära för en 530 D Touring 2003 svart 18500 mil fullservad, import 2005 av mig 1 ägare i Tyskland 16400 mil importen DVD-navigation ,M-chassi, sportstolar, sportpaket,Automat-Steptronic,Ädelträpaneler,PDC,Mittarmstöd,Stolsvärme,shadowline, M fälgar, nivåreglering,exonljus + det vanliga. Tror inte jag glömt ngt. Fundera på att sälja då den nya börjar bli prisvärd... ev. köpa en likadan men under 10000 mil Jonas | |
|
Ingen som har någon idé ?? |
|
| 120-130" är väl en grov gissning. | |
|
Tror nog du borde få några kronor mer än så, det är ju trots allt en 03:a. ___ //Ulf |
|
| Absolut mer än 120-130 | |
|
Ja 130´låter lite lite tycker jag. På blocket ligger dom mellan 150-200 beroende på mil och om det är privat eller handlare. De flesta är 01-02 tänkte mig runt 150-160 eller |
|
|
Så ni tycker en importerad 530D Touring -03 utan m-pkt som rullat 18500 mil är värd så mycket...............? Testa och sälj den och skriv gärna vad du fick senare för skojs skull. Min bror köpte en likadan bil -02 för två år sedan av en handlare med gott rykte (för gott enligt min åsikt) för 189". Den hade bla komfortpkt, 16:9 navi, helskinn, elinfällbara speglar mm mm. |
|
| Rätt köpare betalar nog 145-150 000, skulle jag tro. | |
|
Det är M pkt-kt på den |
|
|
samt M5 17 "fälgar och 16 " vinter |
|
|
<vänta har jag m- pkt ?? vad ingick m-pkt ?är det inte samma somsport pkt ? nu blir jag förvirrad vad är det jag har ? Br Jonas |
|
|
M-pkt Länk Ej M-pkt Länk /Rickard |
|
|
Jag är benägen att hålla med wadstedt. Snart 20kmil gör troligtvis att priset måste ner för att den ska säljas. Skriv gärna vad du tillslut fick för bilen. |
|
|
Har samma spoiler och kjolar. Då är det alltså m- pkt, tackar. Jag återkommer vad det blev för pris Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.