|
|
|
|---|---|
Lappen1 |
Nu är jag inte så nöjd!!! Skulle lägga en skön söndag på Ring Knutstorp, det började med att en Merca ML backade på gulle plutt (530) på parkeringen. Han flyger ut ur bilen och frågar hur fan jag kör svin förbannad, JAG STOG STILL HAN BACKADE Suck!!! Repor på m fronten och på skärmen så Jä... onödigt |
|
Det är alltid den som backar som är vållande. Hoppas du har vittnen eller att det löser sig. Trist med folk som inte kan stå för vad dom gjort! "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
Lappen1 |
Jo då ja har vittnen så han kommer inte undan på nåt vis men ändå Lack,bli av med bilen osv |
|
Fasen va trist! Hoppas det löser sig för dig, bra att det fanns vittnen med. Mvh Mange. |
|
|
Du hade iaf mer tur än mig. Fick min högra bakdörr intryckt av vad jag tror är en dragkrok. Tyvärr var det ingen som såg när det skedde och personen i fråga lämnade ingen lapp heller. Blir så förbannat trött på folk som inte kan ta ansvar för sina egna handlingar. |
|
Paap Reeder |
... var det på en parkeringsplats blir det alltid "fifty-fifty" om båda förarna var i bilen. Alla vittnen fanns. Jag stod också still och hade max självrisk medans opeln bara hade lägsta självrisken. Jag betalade henne i opeln 1500:- och fick 4500:- av henne. (Exakta summorna minns jag inte men cirkus ...) Man får stå för varandras självrisker och bolagen "delar" på kostnaderna. ... hur kul är sånt om man själv stått still??? ... men det satt gött att få 4 laxar av henne ... om blickar kunde döda .... men tänk om det varit tvärtom med självriskena ??? Så är praksis på P-platser sade mitt FB. MVH /// Paap R |
|
Trist. Jag (eller rättare sagt bilen) blev själv repad av garagegrannens gamla V-o 960 Executive härom veckan. Men hon lämnade en lapp med sina kontaktuppgifter trots att det inte var någon rejäl repa. Det finna bra människor i trafiken. |
|
Lappen1 |
Merparten är väl bra får man tro, men denna snubben hade nog inte gjort det man bör göra varje fall nåra gånger i veckan. |
| Samma sak hände farsan för 3 veckor sen.Det var en som backade i han och ville inte erkänna men till slut visade det sig att det var hans fel. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.