|
|
|
|---|---|
| Länk kolla längst ner på denna sida.. 335 med lit trim kommer nog bli en tuff match för kommande m3 | |
| "Stay tuned for our 400hp turbo upgrade!!" Jo, jo. Men jag vill se det först. Med större turbo, intercooler, och kompsänk??? | |
|
Vänta tills aggregaten börja omformas av värme till ett sött litet tjernobyl:) Det trimmas hejvilt elektroniskt idag men varför denna hkrjakt? Mvh Asken |
|
| 70 hk för en uppgradering av 335i känns ganska rimligt i ett "steg 1" utförande. Den har ju trots allt dubbelturbo och dessa brukar vara ganska lätt att krama ur 60-80 hk ur med bara "steg 1". Det kommer bli ordentlig fart i den. Snacka om M3 dödare! | |
|
Något jag tycker verkar mer intressant är att de verkar klämt ur 40 bakhjulshästar till ur 325:an!! Och 44 Nm!! Diesel-räsern /Rickard |
|
| Pratas om olika motorer här och i USA i 325an? | |
| 325:ans motor är på 3 liter i USA. 215 hästar tror jag...! | |
| tarzan, 325an i usa är en nedtrimmad 330 så det är inget konstigt. | |
|
Jag är nöjd, trampar på gasen och bilen åker iväg. 208hk. Blev inblandad i en turbo-seans med en arbetskamrat och ett par motorbyggare, motorbyggarna beklagade sig över alla juniorer som ska ha 700hk i allt som rör sig. Till mig rekomenderade dom kompressor... Jag bromsar sist och vinnar iaf. |
|
|
det förklarar en del.. man lär sig något varje dag! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.