|
|
|
|---|---|
|
Tjenare jag har ett projekt som jag håller på med en gammal bmw 2002 tii 74:a racing objekt!! Bilen är maxlättad till 800 kilo Lexan plast rutor Guss Fullbur Skivbromsar runt om! Turbo Bredning Runt om!! Har en trimmad 2 liters värsting motor ifrån nord motor på 200 hästar ungefär!! men skulle vilja vara udda att kompressor mata denna 2 liters maskin!! nån som har erfarenhet av det eller vet vart man kan få tag i det och vad det kostar osv? tacksam för svar!! mvh joel Balkong Love 02:or | |
|
Har ingen erfarenhet av kompressormatning, men det borde väl gå att lösa. kolla länken Länk Mitt tips är att få ut bilen på vägen, först efter det satsa på kompressorer mm. /Anders C |
|
| Centrifugalkompressor till vettigt pris, - > www.alutech.se | |
|
Är det du som har köpt den vita 02an som har trillat runt ett tag i malmö trakten? skölds gamla? på rak arm kan jag säga att du behöver andra kolvar, snällare kam för att köra med kompressor på den snurran. Mitt bästa råd är samma råd som Anders. Ihop med bilen...vidar utveckla sen. 800kg 02 med 200hkr går jäkligt bra! |
|
|
Tjenare aha okidoki!! mmm det är jag som har köpt den vita 02:an det racing objektet som jag håller på att sätta ihopa!! jag köpte bilen av en kille i trelleborg har inte en aning om vem som har ägt bilen innan men har du mer info om bilen så är det välkommet=) mvh joel Balkong Love 02:or |
|
| snällare kam? vad sitter det för kam i den nu? | |
| Det sitter en 304 graders kam i den nu dr shrink!! | |
|
Inte säljer du kammen? Kan tänkas köpa den om den är fräsch! /Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.