|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har märkt att vindbruset blivit väldigt högt när man kör över 110km/h, jämfört med vad det var innan vintern kom. Saken är den att jag har haft bilen inne på lackverkstad, p.g.a skadegörelse, där dom lackat om bla; motorhuv, tak, höger bakdörr, vänster bakdörr, front,och höger bakskärm. Kan det vara så att klantskallarna på verkstan gjort nåt litet misstag när dom plockat ihop bilen, går det att justera på något sätt? Blir helt tokig! :( | |
|
Skulle kunna vara motorhuven! På e-36 påverkar små skillnader i fronten mycket. Det är av den anledningen det satt små "pluppar" på täckglasen till strålkastarna (och på insidan av backspeglarna)på de senare årsmodellerna (det skall enligt utsago finnas att köpa "klisterpluppar" för eftermontering till tidigare årsmodeller), dessa skall tydligen minska vindbruset. Jag tor att det beror på att de slår sönder turbolensen. Annars kan det ju vara dåligt injusterade dörrar, om de demonterade dem. Både huv och dörrar borde gå att justera. Lycka till! |
|
|
Tack för synpunkterna.. Hmm, frågan är bara var man ska lämna in den för att justera det? :) |
|
M-3 |
Hej.. Johan B har helt rätt ang plupparna,även ögonlock,på min iallafall dämpade bruset massor...bytte en ytterstlite skadad dörrlist oxå.. Ha det |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.