|
|
|
|---|---|
|
någon som vet nått bra ställe i gbg som lackar bilar? vad kostar det på ett ungefär? om man lackar om bilen, måste man säga till vv eller något? står ju färg på ägarbeviset | |
|
Kostnaden på att Lacka om den är helt beroende på hur du ska ha den lackad, ska du ha den lackad underrede, ytligt eller hellackerad och hur stor bilen är. Min lackning på den andra bilen en hyundai Coupe kosta 16lax o då var det bara ytlig plus en polares polare som fixa d, o sen beroende på för färg också. så det är ju inte det billigaste, man skulle nästan vilja lacka om den varje år hehe Antingen ringer du till VV eller så när du är på besiktningen så skriver dom det, för jag skulle kunna tänka mig att det är dom ända som kan ändra egentligen efter som annars skulle man kunna ringa in när som helst o "ändra" färg på bilen. Eller om inte lack firman gör det. //JunioreN ||Pain is temporary, Glory is for ever || |
|
| tror inte man behöver registrera att man har ny färg på bilen... dom går ändå på chassi nummret på bilen och inte färgen. | |
|
tänkte på att när man ska köpa färg på BMW så kollar dom ju upp färgen på reg nr. de e så att de har varit catfight på min motorhuv....å att bara lacka om huven e inte bra, färgskillnader mm.. |
|
| om en bra lackare gör jobbet och man gör en riktig rekond på bilen efteråt så blir det knappt nån färg skillnad, men det beror ju på villket skick övriga lacken är i, men brukar inte vara nån fara om det blir riktigt gjort | |
| lite små repig över hela lacken | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.