|
|
|
|---|---|
|
Glad påsk alla bmwägare.Hur går det med era projekt? Besiktade min 323:a igår Blankt papper :) Och inga invändningar mot mina 15" fäljar eller min trimmade 325 motor. hjorten | |
|
Glad Påsk på er alla. Och kom ihåg att man ska äta ägg under påsk.....inte befrukta dom! <---- dåligt påskskämt :) Fullt ös, medvetslös! |
|
BMW323 |
Glad påsk! |
|
Glad Påsk... E28 Rullar på mot 29000mil, har gått ca 28700 nu.... //Cosmos "Rak 6a åt alla" E28 Registret # 160 |
|
|
instämmer i Glad Påsk-kören... :0) Kan tänka mig att det rullar ut en hel del blanka BMW:s med stOra fälgar...nu när vinterdäck-lagen tar slut.. 7900rpm |
|
|
Glad påsk! och trevlig sommar :-) Må gott! //Palle |
|
|
Sonny bra det där med äggen :) men mitt befruktade ägg kom igår en gosse på 3540g 50 cm. Så nu håller jag mig till hönsäggen ett tag. hjorten |
|
| ok skall försöka låta bli att befrukta dem men själva tekniken är de ju inge fel på.....................gör som brandmännen ryck ut i tid.............;) | |
| Hjorten, gratulerar!!! Och glad påsk till alla er andra! | |
|
Glad påsk.. Ummm, ärligt... "glad påsk".. Är inte påsken en rätt meningslös högtid egentligen? Om man nu inte råkar vara troende (vilket jag inte är) Påsken suger.. bara en anledning att inte få jobba! |
|
| SunKi, för dig borde väl Påsken i så fall vara en högtid, då det ger bättre betalt att arbeta under storhelger. | |
|
Glad påsk på er alla bmw älskare!! MM Spider 17" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.