|
|
|
|---|---|
|
Har hittat ett begagnat ex av en 325IX Touring med läder, steptronic 2001 årsmodell, svensksåld med en tidigare ägare. Den ser riktigt fin ut. Har pratat med den tidigare ägaren som lovordar bilen (den är inbytt redan) Den har gått 9000 mil och är Silverfärgad. Utgångspriset är 169k men det kanske går att pruta lite på eftersom jag inte har inbyte. Vad tycker ni om priset ? Har dålig koll på BMW. Vet iaf att man får en V50 04:a för samma pengar, men jag antar att dom flesta här hellre satsar på en BMW :) | |
| Ställ frågan i "Försäkring och Värdering" så får du nog bättre respons Länk | |
|
Tjena, Tänkte bara meddela att nu har jag köpt mitt livs första BMW. Det blev en BMW 325 IXA Touring av årsmodell 01. Tyvärr ingen facelift men den var fin ändå :) Så här ser den ut. Fälgarna får bli vinterfälgar .... Länk Hoppas att den håller bra nu bara :) |
|
|
Vad fick du ge...? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| 160k | |
|
Grattis till en trevlig bilmodell! Nu kommer du att längta till nästa stora snöoväder under vinterhalvåret, se bara till att du har bra vinterdäck om du bor där det verkligen är vinterväglag under större delen av vintern, min var ganska lömsk med att växla mellan över/understyrning med halvtaskiga dubbfria däck, men med nya dubbade blev den extremt stabil, rolig och lättkörd. |
|
| Vill också säga grattis! Kanonbil! Men riktigt bra blir den först när det blir halt ute... | |
| Bara längar tills på fredga när jag får hämta den. Sen ska sprillans huv och baklucka sättas på pga lite fläckar som jag uppmärksammade pga lite inlägg på forumet. Dessutom ska dom skicka in den på Service II innan jag får den. | |
|
Jag har tyvärr inga vinterdäck alls så det ska jag fixa i slutet av oktober och sätta dom där fälgarna på dom. Hur är det med däck och så när men har 4x4, antar att det inte får skilja så mycket i diameter på däcken för jag tror dom flesta system är känsliga för det. Så var det på Golfen jag hade och då blev det till att byta baxväxeln :) Är det nåt speciellt man ska tänka på när man handlar däck pga fyrhjulsdriften? |
|
| Om Du ska kunna dra fördel av fyrhjulsdriften så måste det vara BRA vinterdäck. Själv har jag precis sådana fälgar Du har med Hakka 4 dubbade, och det fungerar mycket bra. (sedan har jag likadana fälgar till sommardäcken också, tydligen är jag för gammal för att vara fåfäng...) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.