|
|
|
|---|---|
E30 Beemah |
Det sitter en 528 motor i min e4 och undrar om man ka ta reda på vad den har sutti i för bil? jag har egna funder ingar på E39 från -96 upp till -00. kan man kolla motor koden och se vad den suttit i för bil?? vill gärna ha svar vill veta hur mycket den klarar,jag har trimmat lite och vill pressa i mer.. Gjort med bilen 2x om slipade Drmartin kammar i den och boxen e chippad,, nu ligger billen bortåt en 240 hk =) hem tillvärkad front spojler från alfa romeo E30 Beemah |
|
Kolla motorkoden och slå in den på realoem online etk, så borde det lösa sej :) Länk -> Länk |
|
E30 Beemah |
då har man blivet blåst en en gång=( den sutter bara en 2,0 ORGINAL så vitt jag kan se för ögat,,,vart sitter motornumrret på motorn?? hittar det inte=( men det jag kan se så e det 520:ins orginal insug och oljrrigg,=( E30 Beemah |
|
Ta ett foto på motorn å sätt upp här, så ska du se att nån identifierar den. E34 från -90 har väl normalt M20B20 motorn. M20B20 ser ut ungefär såhär -> Länk Medan en e39 528 ser ut såhär -> Länk ///air MSN: air(a)multi.fi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.