|
|
|
|---|---|
|
En ganska enkel fråga, tror jag, men någon som har någon aning om vad en stöt dämpare kostar till en 325 91:a? Vänster gick sönder idag och jag orkar inte sitta o leta... jag har också en skev fälg på vänster fram hjul, någon som vet hur stor skada detta kan göra på bilen i längden o att det kanske är därför dämparn gick sönder. Tacksam för alla svar som ni kan ge. Mvh Jr ||Pain is temporary, Glory is for ever || | |
|
www.motornord.se Byt bägge dämparna. Fälgarna vet jag inte åk till närmsta däck/fälg verkstad så kan de hjälpa dig att rikta fälgen. |
|
|
Hade tänkt o göra det också. Något bra tips var jag ska köpa dom, ska ja köpa dom orginal eller från något annat ställe? Men har varit inne på en däck verkstad o dom sa att det inte går att göra något åt =/ Kan det på något sätt ha orsakat att stötdämparen gått sönder för att fälgen är skev? Kan det skada något mer? ||Pain is temporary, Glory is for ever || |
|
|
Beror på hur skev din fälg är.. Slår det kraftigt så mår inte hjullagren och leder/bussningar bra Är det plåt eller alufälg? Fälgar kan nämligen riktas Stötdämpare kan du nog köpa till rätt pris här Länk |
|
|
Det är alufälg, ska rikta dom på Dione under vintern när jag har tid o penga kraft till d... blir ju ändå till o ställa in den snart i ett garage. Det slår lite men släpper man ratten så drar den till vänster... fast inte mkt dårå.. och så darrar ratten. tack för länken har mejlat o frågat. //JunioreN ||Pain is temporary, Glory is for ever || |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.