|
|
|
|---|---|
|
Mailade på en 528iT -97 som gått 7800 mil! på mobile.de. Killen som hade den ringde direkt och berättade att han haft den i 2 månader och (till sin stora förvåning) fått massa pengar av sina föräldrar och skulle köpa en dyrare bil. Han ryggade inte tillbaks när jag sa att jag ville kolla ljusmodulen. Innan honom hade en doktor kört den 800 mil per år (fast så är det väl alltid?). Är han ärlig? | |
|
Låter osannorlikt att man hux flux får en större summa pengar som man inte hade en aning om två månader tidigare. Men det går självklart inte att säga om han ljuger eller inte. Men jag skulle nog vilja prata lite med tidigare ägaren, men det kanske blir lite omständigt i Tyskland? Racerbilen: Länk |
|
| Beträffande milen, låter ganska lite med 800mil/år men inte orimligt. Finns ganska gott om "doktorer" i Tyskland eftersom alla som har en högre utbildning kallas doktor. | |
|
Känns som det med ( förrra ägaren är Doktor ) 'är gammalt nu, vet inte hur många gånger jag har hört och läst det på annonser...alla BMW har haft doktorer som ägare när de kommer från tyskland..konstigt... Jag hade inte köpt den bilen.. BMW - Bil Med Wingar |
|
|
Kolla upp mer än ljusmodulen för den lär inte berätta så mycket. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
| Föräldrarna kan ha vunnit 170 miljoner på lotteri - varför direkt dra slutsatsen att det är lögn? Alla bilar i Tyskland rullar inte 5 000 mil per år - varför anta att det är lögn? Man SKA kolla upp bilar ordentligt, men att tro att säljaren ljuger om absolut allt känns inte riktigt motiverat. Be att få servicebok och brief mailat eller faxat till dig och kolla därefter med både verkstäder och tidigare ägare. Ljusmodulen hjälper dig inte det minsta. | |
| Håller med Anders... Inte omöjligt att dom har vunnit på lotto. Frugans mammas kusin i tyskland vann 32 miljoner på lotto för 2 år sen. INGEN DÅLIG VINST... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.