|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skulle behöva ha hjälp med att få veta vad det är för fälgar jag har på min bil, men hur får jag upp en bild på dom här?? Tacksam för hjälp. | |
|
skicka en bild till mig så hjälper jag dig. Min Länk Cabrio |
|
|
Om det är BMW original så kanske du hittar dom här Länk |
|
|
Har skickat bilden till din mail nu. Tack för hjälpen! |
|
|
Saken är den att dom passar inte till min bil, tror ET är fel (kanske till 5-serien). Tänkte köpa nya och då vore det bra att veta vilken bil dom passar till om någon är intresserad av att köpa dom. JONTEP: Jag hittade dom inte på länken du gav mig. |
|
|
Länk Här är bilden. |
|
| Tack som fan!!!!!! Kände inte igen fälgarna eller?? Nån annan som vet? | |
|
Njae, känner igen gör jag. Eller så är det liknande som funnits i bmw-sortimentet.. Ingen bra gissning o komma med tyvärr. Sticker dom ut för långt eller, tycker inte det ser ut så på bilden? |
|
|
M system II (style 21) utan "propeller" delen/kåpan. E34 M5 3.8 t.ex |
|
|
Jag tycker de liknar Styling 125...till E46... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| ILiveToRide har rätt - det är M5-fälgar utan kåpor. | |
|
Någon av dessa är det, skiljer kanske bara på plastdelen mellan modellerna. Länk Länk /Fredrik |
|
|
Jag tar tillbaka...visst är det ngn av de Fredrik postade... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ILiveToRide: Ja du har nog rätt sådana är det nog. Anders.S: Bak så sticker dom ut för långt, däcken skrapar i insidan på skärmen när man kör fort och har nån i baksätet om vägen är lite dålig. Kan man få några kronor för dem tror ni och i så fall hur mycket? Tack för all hjälpsamhet! |
|
|
Känns ju som det borde finnas lite sug efter äkta M5 fälgar. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.