|
|
|
|---|---|
|
Jag ska nu börja renovera min 2000 touring -71 och behöver en del nya delar. Finns det nogon firma i Sverige som har broms delar och framvagns detaljer eller måste man söka delar i tyskland. | |
|
Trevligt med en till touring som ska bli fin.BMW har det mesta.Med lite tur kan du hitta saker även på andra ställen som meca,mekonomen,.Kolla även tradera och blocket o ebay.Sen har jyamic och wallothnesch mkt delar.Tänk bara på att frakten tillkommer det gör den inte på BMW. Kolla gärna in min sida håller på med 2st touringar. Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Hej Micke! Kan man dela bromsoken till en 02:a utan problem? Ska försöka hona dom. |
|
|
Hej! Det går fint, men passa på att inte tappa gummiringarna/packningarna mellan halvorna, dom ingår nämligen inte i repsatser så de måste återanvändas.... MVH: Sakke |
|
|
Tjenare tror att du kan hitta broms delar på enem hem sidan reservdelar dom har det i sin katalog iaf!! annars så jag själv köpte kompletta bromsar på förenade bil i malmö till min 1802 touring 74:a... dom är nästan störst på 02 delar i sverige!! i reservdelar!! dom beställde det ifrån tyskland nya skivor men belägg och det andra hade dom på sitt lager!!! lycka till....mvh joel Balkong Love 02:or |
|
|
Du har fått svar ser jag,här har du en bild Länk Mvh/Micke Min 02sida Länk |
|
|
Jag får tacka för alla svar. Hälsningar Magnus. |
|
gretzky |
www.koed.dk dieseldoris |
|
Jag hittade broms ok på Auto experten ca.1300.- st Jag ska plocka bort bärarmarna och blästra dessa. Min fråga är hur ska jag behandla dom? Hammarlack? Rostskyddsfärg och dinnitrol? Eller har någon förslag på annat skydd. Hälsningar Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.