|
|
|
|---|---|
|
som rubriken lyder har någon lacksydds behandlat bilen emd diamondbrite? isåfall är ni nöjda ? , ska lackskyddsa behandla bilen i höst men är inte säker på vars ännu tacksam för svar | |
|
Har prövat både Mr Cap och Ditec men inget av dessa fungerar lika bra som Diamondbrite.Min första behandling är nu 6år gammal jag har avfettat,maskintvättat inga problem fortfarande lika lätt att hålla iordning även om den blivit repig så är ytan lika blank fortfarande.Nästa för del är ju priset om jag slår ut vad det kostade mig innan så ligger Ditec på ca 13000kr /6år Mr Cap ca 17500kr/6år Diamondbrite på 6200kr/6år jag rekomenderar varmt lackskydd från Diamondbrite. Jewel 1 |
|
|
Kan det vara så att Jewel är Mr. Diamondbrite själv eftersom det är första inlägget och Diamondbrite har just en "juvel" som kännetecken? No hard feelings, just curios... |
|
| Inte alls misstänkt... :) | |
|
Nej jag är inte Mr Diamondbrite men jag känner en som jobbar med detta och har gjort i 8år.Och han har bytat arbetsplats från Ditec till Diamondbrite . Jewel 1 |
|
|
svar till snowmonster jag har fått behandlat på Wittsjöbilvård i vittsjö men vet att det även finns i Malmö och Ängelholm Jewel 1 |
|
|
Jag säger såhär. Ju mer man kostar på en bil, desto mer lättsåld. Var och en väljer lackskydd efter egen preferens. De som tar mer betalat har ju en chans att lägga ner mer tid på bilen för tid är en kostnadsehet. En bil som maskeras noga med tejp på alla lister innan polering av en fackman är ett tecken på att proffs varit framme. Sedan, ju mer tid, desto bättre underarbete. Vilket lackskydd som är bäst? Jag uppmuntrar människor att prova sig fram bland bilvårdsföretag och sedan posta inlägg. Ge fackmännen en chans att leva, då får bilägaren en blankare bil. De ger en spännvid inom många andra områden. Jag vet däremot själv att jag är enkelspårig. Kanske andra förmågor kan vara flerspåriga:) Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.