|
|
|
|---|---|
Stekaren |
Är det inte rätt ovanligt med automat i en Alpina som denna? Länk |
| I like it, en sån vill jag ha. | |
|
Ja de är rätt ovanliga och svårsålda !!!!!!! Sen glöm att den har "ca 300 hästar" det får dessa maskiner inte med bara ett chip eller för den delen med trimkamm... Jag anser att den bör ha sämre med hästar än original , då alpina har bytt kammen mot originalets 535... Sen så är ju sidoblinkersarna helt galet monterade , synd på just en sån ovanlig alpina....... Billy / Kattmannen |
|
Stekaren |
Ja jag påpekade hk för honom och han sa " tro mig det är 300" så jag la av ett garv i mailet tillbaka. Kul med folk som tror på guld och gröna skogar när det gäller hk efter "trim". |
|
Ja...jag vet har äget en mkt fin B-10 , den går bra MEN den har inga 300 hp.. Och stoppar man i en sk "trimmkam" så lär effekten bli lägre än original. Visst ett chip eller "omprogramering av boxen" gör en del men inte så mycket.. Billy / Kattmannen |
|
| 254 hk och urfint chassi som kommer till sin fulla rätt först med manuell - men vill man ha en komfort-Alpina för staden så varför inte med automat? :) | |
Stekaren |
Killen säger att den är "autoban chippad" och bänkad hos motornord på 305 hk. Det är då iaf inte kam och chipp som gjort det. |
|
Jaja antagligen glädjesiffror. Då alpina redan bytt massor även i den motorn.. Billy / Kattmannen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.