|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag har min bill till försäljning och har under ett par veckor bara fått svar från e-mail prutare och sista-priset-kompis-snubbar. Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar med priset, eller vad det är som är fel. vad tycker ni är ett rimpligt pris för en av mig importerad manuell 530i med M-sportchassi, navi, tv, avbländning, taklucka, komfortstolar med minne, inget skinn och lite annat lull lull? Den har gått lite över 10.000 mil. /Dredd | |
|
Är det denna? Länk I så fall tycker jag att (det nya) priset är ganska rimligt, litet minus dock för att det bara är tygstolar... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Japp det är den. Tycker själv det är oerhört mycket bil för de pengarna, men man vet ju inte hur folk resonerar.... | |
| När jag läste första inlägget så mumlade jag "typ 130 drygt" i huvudet, och det är ju precis där du ligger. Bara till och vänta på rätt köpare... | |
|
Förresten, är navin bytt? För jag trodde inte 16:9-navin kom förrän 2002...så är det väl åtminstone på 3-serien. / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Nej den är inte bytt, har ingen riktig koll på när den kom i 5-serien... | |
Buspelle |
16:9-navin kom -01. |
|
Tack Buspelle. Men jag tror faktiskt att den inte kom förrän 02 för 3-serien...någon som kan bekräfta? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.