|
|
|
|---|---|
|
En grymt snyggt filmad film (22 minuter!) om BMWs 3-serie. Allt från klassiska 2002 till E90. Värt 22 minuter av din tid! Länk | |
|
Bra film !! Min Länk Cabrio |
|
| bra film med bra information.. bmw 2002 måste nog vara en av dem heligaste modellerna i märkets historia.. det var den so mal grunden för bmws kommande modeller och det var den som räddade märket.. sedan har det bara gått bättre och bättre för 3-serien | |
SpineKracker |
Kameran sveper förbi ett emblem där det står 325is, en E30. Vad är detta? Aldrig hört talas om?? Kul film! Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
| Härliga gamla race-klipp. Men E46 pratade dom inte om. | |
|
Jag har för mig att E36 325i hette 325is i US, säkert samma sak med E30. Nice film! /Olof |
|
SpineKracker |
Hette altså även E36, E46 325 325is i US? Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
I England heter de flesta BMW "s" i slutet. Tror det har att göra med utrustning... /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
För E36 så är "is" = coupé på den amerikanska marknaden. Cabriolet betecknades "ic". Är inte likadant för övriga, däremot tror jag att E30 325i/is (M20B25, 125kW) som såldes 1987-1991 i USA använde samma beteckning, där is är coupén. |
|
|
Lysande film, vackrare än en 2002 blir det inte... Keep Your Distance! |
|
SpineKracker |
Helt OT men när vi är inne på is tänkte jag fråga vad som är speciellt för Z4 2,5si? MVH Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
| Bra film, man blir ju lite mer BMW frälst :). Varför pratade de inte om e46 o e30 ? | |
|
E30 M3 var det lite om och filmen var bra gjort oxå! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| tyckte verkligen om denna film, total frälst som man e :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.