|
|
|
|---|---|
|
Vet nån var man kan få tag i Zender kjolar till en 528 E28 ?? Elr kanske nåt annat i ungefär samma stil förutom M-kjolar?? Har en framspoiler från BBS och bakdelen från Zender... vill ha nåt som smälter in fint däremellan liksom... Tack //Henke "Kör du före så väntar jag där framme" BMW POWER!! | |
BMW 528 |
Hej ! Från viken bil menar du ? Oavsett vilken bil du syftar på så misstänker jag att det är sätta in annons på autopower.se och hoppas på tur....möjligen kanske motornord.se de har sålt förr dessa kjolpaket vet jag. Att annonsera efter det är nog bland det bästa...mun mot munmetoden är också en variant. Mvh /// Leif BMW Entusiast |
|
jag vet bara om att det har gått runt kjolpaket från BBS,Zender och sen då M-paketet... till e28 karossen.. det är itne många som är villiga att sälja bara kjolarna ifall de har hela paketet från en M535... har bara hittat hela m-paket för runt 2000kr och om jag köper hela skiten så har jag ingen andvändning för fram o bak... och om jag får tag i M-kjolar kommer jag troligtvis att göra dessa släta iställer för med ribbor.. ska prova motornord oxå.. tack för svaret iaf.. //Henke |
|
| hejsan jag har ev, zender sidokjolar till e28 mvh// krille | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.