|
|
|
|---|---|
|
Är lite sugen på H&R cupkit till min bil. Tyvärr finns inte deras dämpare till min "gamla" e36. Den är tillverkad 09.91. Dvs gamla fjäderbenen. Skiljer topplagringen sig? Jag vet att kränghämmarstagen/gnällstagen skiljer. Skiljer även kränghämmaren? Tänkte om man kunde köra "nya" kränghämmarstagen i bärarmarna med orginal-krängaren? Hur gör man med eventuell topplagring? Någon som har erfarenheter om H&R cupkitt på E36? Mina G&M dämpare hänger inte riktigt med längre.. Hoppas någon kan svara på min fråga. Mvh Peter ___ E36 325i E30 318i Jag trivs bäst på sladd. | |
|
Inte svar, men en fråga... Hur länge har du kört med G&M-dämparna? Funkade de bra? Kan du rekomendera de som en budgetlösning, eller är de ren skit.. Använt dem till bankörning eller vanligt? Tack på förhand//jocke |
|
|
Jag har kört ~1000mil med dom. Dom funkar ju bättre än orginaldämpare, men inte alls som tex gula Koni. Jag har aldrig använt dom på bana, men hård körning på kurviga vägar. ___ E36 325i E30 318i Jag trivs bäst på sladd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.