|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 325 Limo -94 som jag har problem med stora färddatorn tror jag det sitter i. Texten "Bremslicht elektrik betriebsanleitung" kommer upp och "CHECK" lampan lyser. Men bromsljusen funkar som dom ska men det är irritterande när lampan och datorn blinkar hela tiden. Vad är det som är fel?? PS. Den här frågan har kanske varit uppe tidigare, men har läst igenom mängder med inlägg utan att hitta nåt .DS | |
|
Välkommen til forumet! Läs detta: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Byt bromsljuskontakt, sitter vid fötterna. Check Control kan klagar på 2 saker. BRAKE LIGHT CIRCUIT <<<-- BROMSLJUSKONTAKTEN BRAKE LIGHT FAILS <-- BROMS LJUS TRASIG SÅ, om då din klagar på nummer 1, då är det inte det MINSTA konstigt att bromsljusen klagar, han säger inte ens att dom är trasig, eller hur ! :) Bromsljuskontakt är mkt vanligt fel på E36, xtremt vanligt. TA bort plasten vid fötterna, titta upp mot pedalen, sitter en 4 polig kontakt där, byt, job done. Byt till engelska i färddatorn också, står i GDS här till vänster. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.