|
|
|
|---|---|
|
Har försökt söka mig till ett svar genom att använda "sök inlägg", men hittar inget lämpligt svar. Vad har den perforerade pappen som sitter runt filtermaterialet på vissa oljefilter för funktion? Har märkt att vissa tillverkare inte har dendär pappen på sina filter till min 325a. Då borde det vara samma sak för 5serieägare som har insatsfilter? Törs man montera ett filter som inte har denna funktion? Nån som har ett bra svar på frågan? | |
Gemini__ |
Länk Länk Monterar du ett filter av välkänt fabrikat utan detta papper, behöver du nog ändå inte vara särskilt oroad. Mvh: Thomas |
|
Tyckte jag sökte rätt grundligt, men tydligen inte. Men det dom står där är mest spekulationer om vad folk tror att pappen är bra för. Det ligger givetvis nått i det som folk skriver, och jag tackar för upplysningen. Men om det är nån som med 100% säkerhet vet varför pappen existerar kan ju denne skriva detta här, man är alltid nyfiken. |
|
Gemini__ |
mm jo, det är mest spekulationer. Vi får väl se om det dyker upp ett "filterproffs" som kan svara på din fråga =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.