AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.056

Vilka stötfångare passar på E30 coupé -87?

Ro
9
RoDe
325i -87
vilka stötfångare passar på min e30 coupé -87?

passar -88:ans och nyare? måst den va fån coupé isåfall?

jaaa, har sökt men inte hittat något :-(
SpineKracker
De passar men det kommer inte bli snyggt om du blandar pre-facelift och post-facelift.

Jag valde inte E30, E30 valde mig.
Is
2.267
Isåkare
Lexus IS250.
Det finns ingen E30 coupé, så det är svårt att svara på.
Visa användare
240
Lunken
323CIA e36
Jag kan inte komma på någon annledning varför de inte skulle passa, dom gjorde väl bara en facelift?? Sen hurvida det skulle passa från en sedan etc skall jag inte yttra mig i.

Isåkare: E30 fanns som coupé..

"Detta är dock min högst personliga åsikt"
Is
2.267
Isåkare
Lexus IS250.
Visa mig gärna en bild på en E30 coupe.
Mi
345
Michél
E87 118d -08
Isåkare:

Vad kallar du 2-dörrars E30 om inte coupe?
Visa användare
85
zacke_bgd
bmw 320 e36 coupè
en 2 dörrars e30 är ingen coupè, en riktig coupè skall vara byggd precis som en cabrio fast med tak, allstå ingen ram runt dörr rutorna som tex e36 coupè, coupèn är även mer sluttande i baken och lite annat, bmw gav aldrig 2 dörrars e30 namnet coupè
Visa användare
240
Lunken
323CIA e36
En banan är ingen banan om den inte har rätt böj, en jorgubb är inte heller en jordgubb om den inte har rätt storlek och färg.

Isåkare: Var det verkligen ett nödvändigt inlägg då att påpeka att det inte finns någon e30 coupé.

Förhoppningsvis är du inte så dum att du inte kan räkna ut att det är en två dörrars bil han pratar om, så istället för att försöka hjälpa honom valde du att skriva ett totalt intetsägande inlägg, som inte tillför det minsta till diskussionen.

Roger över.
SpineKracker
Ja det har bara gjorts en facelift. Pre=före Post=efter.
Diskussionen om huruvida E30 2d är en coupé eller inte har varit uppe förut, lika meningslös då som nu.

Is
2.267
Isåkare
Lexus IS250.
Tänkte bara hjälpa killen så han inte går hela livet och tror att bilar med 2 dörrar är couper.

Jo jag är dum, dock inte så korkad att jag inte ser sillnad på en 2 dörrars sedan och en coupe.
SpineKracker
Isåkare: Så enligt dig måste en coupé ha karmlösa dörrar?

Subaru bygger alltså både 4dörrars coupéer och 5dörrars coupéer? =)

Visa användare
85
zacke_bgd
bmw 320 e36 coupè
tycker oxå detta var en onödig diskution men det e ju bara att kolla på modellguiden så ser man där att det står 2 dörrars sedan på e30 och 2 dörrars coupè på e35,e46 etc. men sen får folk kalla det vad man vill välldigt få som bryr sig ;)
Ro
9
RoDe
325i -87
Isåkare---> 2-DÖRRARS DÅ... Nöjd efter dina totalt onödiga inlägg??? Vilka människor det finns...

Tack ni andra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.