|
|
|
|---|---|
|
Jag ska byta stötdämpare fram men vet inte vad jag ska köpa för dämpare. Förra ägaren sa att det va M-chassi på den. Vad ska man då ha för dämpare till den. 525 -92 | |
|
Jag har ej svaret på dina funderingar men... Jag kör nu själv med Biltemas dämpare! (Löjligt billiga i inköp...) Bilen är sänkt och med 17" fälg 8.5" bredd och 235/255 Falken däck... Bilen svampar sig lite...men njurbältet kan jag lämna hemma... =D Vissa tänker i form av problem... Jag tänker i form av lösningar! |
|
|
jag hitta stötdämpare för m chassi på micro.se men det finns ett problem till, det va två olika varianter på dom. på den ena står det så här "-9/92 insats och den andra 10/92- CHASSI insats. vad e det för siffror. jag har en e34 -92:a. |
|
|
PowerVirus: Om jag vart i din situation skulle jag åka till din bmw-handlare och be att få en utrustningslista på din bil. Då ser du om du har m-chassi eller ej och dom kan säkert svara på om den är den tidiga eller senare versionen. Det där med 9/92 och 10/92 är vilken månad din bil är tillverkad..dvs före 9/92 eller efter 10/92 //Roffa |
|
|
Jag har en sån där extrautrustningslista. där står det att det är M sportchassi. men där emot så vet jag ju inte när bilen är tillverkad. måste man åka och höra med BMW för att få reda på det? |
|
|
På den här Länk kan du knappra in dom 7 sista siffrorna i chassinummret och då ser du när din bil är tillverkad. //Roffa |
|
|
jag kollade upp det, 1992 / 02 är den tillverkad. Tack för hjälpen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.