|
|
|
|---|---|
|
jag har problem med min gong-gong i min e34:a. den har fått fullständigt spel och går piper konstant. jag har nu tillfällit kopplat ur högtalaren, så jag kan köra bilen utan att bli galen på pipandet.... min fråga är om det är någon varning att gong-gongen piper konstant? jag har nyligen bytt batteri i bilen så det felet ska det ju inte vara. mitt instrumenthus är lite galet också, bensinmätaren fungerar inte som den ska och belysningen är också defekt.... kan det vara kopplat till samma fel? tror ni att probelemt försvinner om jag hittar ett annat instrumenthus på skroten och byter? | |
|
Mitt mätar hus pökar oxå, kan vara kondingarna. varvräknaren + temp mätaren lägger av så då får man dra ur kontakten närmast höger hand fram o tillbaka så fungerar det igen. + att den plingar då o då ibland. Byt mätarhus så kommer det säkert att fungera, men mitt plingar ingenting när man kör... |
|
|
Dåliga kondensatorer brukar orsaka omotiverade pling, det kan säkert påverka annat också. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.