AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.130

Nu är det vår!

Sida 1 av 3
Har varit och hämtat ut pärlan från vinterförvaringen idag så nu slipper jag liket(rostig Volvo 360-84). Åkte sen till garaget för att ge pärlan en vårpresent i form av nya 19" Aez Bimo skodda med Dunlop SP 9000 Sport 235/35 Det blev som en ny bil skulle man kunna säga, f*n så snyggt. 17"-arna som satt på såg ut som skottkärrehjul i jämförelse :)
Nu ser jag fram emot en solig och skön sommar för mig och alla mina BMW-kamrater!!

Länk
M-3
Hej MalteK.. Hade ju hoppats på att få se din bil med 19" på din sida:):)Missade jag något eller har du legat på latsidan med korten;);)..In med bilder nu;);) Ha det
Visa användare
422
Palle
330i Coupé-07 E-92 Sparkling Graphite Metallic
Malte, Bimo är snygga, har du sett Ares 18" på en E-36, jag har beställt sådana, hoppas det passar på bilen...

//Palle

M-3
Hej Palle.. Började fundera över en sak;jag tror att jag hade ares fälgar på min M-3-94a(är inte säker alls) Har du bild på dom som jag kan se någonstans?? Om det är samma som mina kan jag lova att jag blev GRYMT besviken om man jämför med hur dom såg ut på bild.. Har bild på min isåfall..MWH Henrik
M-3: Bilder kommer, fotade lite med APS:en idag men måste få tummen ur och köpa en digitalkamera så det går fortare att få in bilderna. Kul förresten att du varit in och kikat på hemsidan.

Palle: Har inte sett Ares på nån E36:a men det är ju en snygg fälg på en snygg bil så resultatet kan väl inte bli annat än bra!

Länk
M-3: Gå in på www.brorssons.com och kolla, dom har bild på Ares. Ser jäkligt bra ut på bild iallafall.

Länk
M-3
Hej... Mycket bra sida förövrigt faktiskt...men väntar på 19" bilder:):).. Hoppas för Palles skull att han inte köper lika som mina..för så dyra fälgar till så tråkig utseende,åtminstonde på min och vad jag ville få ut.. OCH ALLT BARA FÖR ATT NÅGON J#VEL SNODDE MINA BBS MKII,,OCH JAG VILLE PRÖVA ANDRA FÖR DET..ligger inne med mycket aggresion fast det var ca 1år sedan.. Palle försök fixa en bild jag kan glo på... Henke
M-3
Hej.. Tack Malte.. Javisst var det dom som jag hadde... Palle hör av dig fort om du vill ha bilder,jag istort sett "tjöt"när dom kom på...2delad splitt,dom såg ut som skottkärrehjul jämfört med mina 3delade BBS... Hej
M-3
Hej igen Malte.. Var inne på brorssons igen...och visst fan var det BIMO(din)fälg och ares som jag valde emellan...Och fy fy fy 17 vad rätt du gjorde.. Kör så det ryker med din fälgar nu(grymt avis).. Ha det gött i påsk
Visa användare
422
Palle
Malte, även jag var inne på din hemsida, glömde att skriva det, kanonsida...

M-3 Hej, BBS RK2 menar du väl? Ares, Säg nu inte så att dom inte ser bra ut, tusan med, har köpt dom till ett lägre pris, jag tog ut en fälg och satte vid bilen
tyckte det såg bra ut, så jag bestämde mig för dom, ville ha RK2 men pengar pengar, dessa pengar hehe

//Palle

P.S Har du bilder på dina ares, maila mig.

M-3
Hej..Ja det var RKII jag menade:)sorry)... Palle ledsen att säga det men fälgarna(det finns inte ens ord för det..SÖG SÖG.om man jämför vad jag såg på bilderna... Får man fråga vad du gav för Ares?? mina gick på ca 17000 vilket jag aldrig borde ha köpt)tråkigt att behöva säga det.. Jag har bilderna på jobbet dock endast bara på utdraget på datorn..men jag skikar per post om du vill?? Avbeställ om jag får besämma..har bilder på bilen på datorn med RKII som du kan få direkt dock.. Men vad 17, du kanske tycker att ares är fina ändå,,vi kan ju ha olika smak..:) Hör av dig MWH Henrik
Visa användare
422
Palle
Hej Henrik, jag gav 12000 18" på annons, pga felköp sa han, helt nya i kartong, han har skickat dom, men dom har inte kommit ännu, jag vill ha bilderna så snabbt du kan, måste se hur det ser ut, även på RK2 mina drömfälgar, hör av dig!

//Palle

Palle & Henrik: Glad Påsk grabbar!

Länk
Visa användare
422
Palle
Glad påsk!!! Malte & Henrik

//Palle

M-3
Hej Palle Och Malte.. Palle först..du menade 12000 med däck va?? för iså fall har du nog (om du vill)inga större problem att sälja dom=en mycket bra affär om man kollar på utgångspris till kund... mailar en bild på RKII nu.. Glad påsk på er båda.. HA DET BRA.. HENKE
Visa användare
422
Palle
Hej Henrik, nej utan däck faktist, men helt nya i kartong, tack för bilden, oj oj oj det var fett.

//Palle

M-3
Hej Palle... Morgon pigg eller:) Men 12000 utan däck är ju inte så tokigt ändå,fälgarna kostar väl en 5000-6000kr st ändå tror jag..Kollade kvittot på mina ares imorse och jag hadde visst betalat 20000 med däck,vet inte vad jag fick 17000 ifrån.. Hoppas att du blir nöjd med fälgarna ändå,som sagt vi kan ju ha olika smak.. Håller du oss underrättade ang resultat på din pärla??? Ha det och kör försiktigt.. Henke
Visa användare
422
Palle
Hej Henke

Japp morgonpigg är jag hehe, jag hoppas också jag blir nöjd, dom är ju skickade så lösa ut dom måste jag ju, jag kommer hålla er underrättade, ha det nu gott!

//Palle

Palle: Du har nog inga problem att bli av med dina beställda Ares, hos OCL/Brorssons kostar ju 8 X 17" 6745:- så 3000:- för en 18"-are är ju ett riktigt bra pris.

Länk
Visa användare
422
Palle
Malte: Helt rätt, man får se det som en god investering, skulle jag inte gilla dom på bilen, så är det ju lätt att sälja dom igen, hur går det med kameran inga bilder än på Maltes hemsida hehe

//Palle

M-3
Hej igen grabbar.. Vad säger du Palle,har han inte fått en någon bild ännu:):):).. Jag trodde Malte att jag kunde glida in på din sida nu och skåda skönheterna:):):)..Ni svarar väl här och informerar när allt är på plats va:) Ha en mycket bra helg boys.. Henke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.