|
|
|
|---|---|
| Hur mycket ska man betala får en sådan -92 ?? | |
|
150 000- 200 000kr beroende på skicket. Köp en i mycket bra skick för det är ganska lätt att lägga 50 000:- på lite reparationer. |
|
|
En fråga till, hur är den att äga, mycket småfel eller? försäkring etc. Jag har hört att den ska gå utav h-lvete.... |
|
|
Kolla på Länk och Länk Där finns mycket. |
|
|
Hej Bempa. Jag kan berätta om min bil( om du vill?) Jag köpte den i början av januari, 5900 mil på mätaren. Mycket BILLIGT!!! Anledningen var att ägaren spenderat sista halvåret på cypern och ville inte åka hem. Hans första pris prutades senare ned med 55.000:- Så jag köpte den väldigt förmånligt. Innan jag åkte in på besiktning så bytte jag en del grejjer. Såsom stötdämpare fram, bärarmsbussningar, Bakvagnsbussningar mm. Inget konstigt i de. Kanske en materialkostnad på ca 5000:- Lämmnade sedan in den på trimmning, nya spridare ny programvara, uppställt grundladdtryck. Ökade laddtrycket från 0,8 till ca 1,4 Den gick väldigt bra. (Fort!) Efter ca 2 veckor började de ryka rätt mycket blårök. Turboaggen hade gett upp. Har nu bytt dom till större T28 samt bytt startmotor. Bytte även bromsbeläggen, dom kostar 3250:- Nu går bilen som en dröm, men de har kostat ca 35.000:- mer än vad jag köpte den för. Skall in på ny mappning så fort jag hittar en bra intercooler så ska de nog bli åka av. Bara en parantes om hur ett Alpina B10 Biturbo ägande kan se ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.