|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om inspectionlampan på instrumentpanelen tänds när slitagevarnaren har nötts ner? Min sladd till den har gått av och nu lyser inspectionlampan inne i kupen + slitagevarnaröampan. Kan man skarva ihop stumparna och få den att slockna eller hur funkar det. Jag vill ju få varningslampan som även lyser att slockna. Bilen är en 325-89 Tack för svar. | |
| släckte min inspektionslampa idag och har inte kommit tillbaka trots att slitagevarnaren lyser. min slitagevarnar-lampa går inte heller att släcka -trots ny slitagevarnare.. | |
|
De hänger inte ihop. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| ta kablarna till slitagevarnaren å skarva ihop dom med varandra så slocknar den lampan. | |
| dock är ju funktionen rätt bra att ha robban, om den fungerar dvs. | |
|
Mina slitagevarnare funkar, men på något konstigt sätt har en sladd blivit avsliten. |
|
|
Mina slitagevarnare funkar, men på något konstigt sätt har en sladd blivit avsliten. |
|
| hittade orsaken till altt min slitagevarnarlampa lyste, en kabel hade gått av bakom den lilla gummidamasken nere vid hjulet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.