|
|
|
|---|---|
|
Var och bes 7,an idag .fick en anm på" höger strålkastare svagt ljus" Man ser att den lyser svagare,Mäkte det redan när jag köpte bilen för c.a 1år sen.Men klarade bes då. Kan det va lampan? Lätt att byte? Var finns det att köpa kvalite till bra pris. olve | |
|
Hej, Jag har själv precis beställt via annons på blocket som säljer nya OSRAM D2S-Xenon för 700:- paret (norm. pris, minst det dubbla). Återstår att se hur de lyser:) Fö. så kan jag rekommendera att du byter parvis då det annars kan bli skillnader i nyans. Men i ditt fall så skulle jag först testa med att skifta lampor i hö/vä för att se om det svaga skenet följer med. Annars kan det vara drivdonet eller något annat som spökar. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Tack för svaret.ska kolla att skifta lampor först. Om det är drivdånet vad kostar ett nytt? olve |
|
|
Hur gör man? Ta´t väck kabeln och plastkåpan ,hur gör man sen? Trycker man in o vrider eller? olve |
|
|
Ingen som vet?vill inte råka ta sönder nåt. olve |
|
| vrid på lampkontakten motsol så kan du ta bort kabeln från lampan sedan gör du lika dannt med den yttre plastringen som håller lampan. | |
|
Det var 2 olika lamper en philips o en osram.Det svagare skenet följde med. PJ du hade beställt på Blocket.Har du bytt än ?nåt att rekomedera? olve |
|
|
Kommer precis från garaget efter att ha bytt till nya Xenonlampor. Perfekt sken! Sök på D2S på Blocket så hittar du dem i Landskrona trakten. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.