|
|
|
|---|---|
|
Jag antar att det inte är samma fläns på ett S38B36-grenrör som dito M30B34? Är det samma spacing, dvs räcker det med att byta flänsar för att det skall passa? Tack! ___ Gör det med stil eller gör ingenting. | |
| Tror det räcker med att byta flänsar plus att man får banka lite för att det ska passa.....=) | |
| Okej, men du är inte säker? Måste man verkligen banka på innerskärmen för att det skall få plats? | |
|
Ingen som har koll? ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
| inte innerskärmen men, rambalken tror jag om du inte bankar lite på rörerna istället... Flänsarna ska bara va att svetsa dit nya. | |
|
Hm. Det blir nog att kapa det i höjd med snorkelprylarna när den nya flänsen skall på. Då kommer det också närmre blocket. Tack! En gammal informativ tråd som också behandlar det hela: Länk ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
| Gör så du, förresten så har jag ett grenrör till s38 som jag ev ska sälja om du är intresserad..? | |
|
Javisst är jag det. Är det till en B36 eller B38? Vad vill du ha för det? Om du vill kan du ju skicka mig ett mail. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
| är till en b38, skicka på g.kihlgren@telia.com, så kan vi prata mer där! | |
|
Du har mail! ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
| Vet det! Ringer när jag kommer hem från jobbet på torsdag! | |
| J.Lindgren: Skickar du ett nytt mail till mig för jag har slarvat bort din mail adress och jag skulle behöva få tag på dig! | |
| J.Lindgren: Kom igen nu å maila..... | |
|
Oj! Jag har inte sett att du har skrivit här! Nu har jag mailat dig! ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
| Bra det, hör av mig när jag kommer hem från jobbet på torsdag! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.