AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.347

Däckval E46 330i

Sida 2 av 2
För dagen så är nog Potenza det bästa valet. Jag är i alla fall väldigt nöjd med mina...
Di
11
Dinero
320 -03
Hillstreet: Jag vet inte hur mycket erfarenhet du har av racing och däck men jag har mycket svårt att tro att du skulle kunna dra den slutsatsen att ps2 understyr och potenza inte! Jag har test värden av båda dom däcken och några där till, som visar på andra saker än vad du har att säga!
Jag säger inte på något sätt att potenza är dåligt men torr körning är ps2 absolut bäst!
Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Dinero: Gå in på tirerack.com och se vad de säger. Det är där jag läst testerna. Om du kan hitta mer kompletta tester får du gärna visa mig var dessa finns...

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
Di
11
Dinero
320 -03
Nu förstår jag vart du har fått dina ideér ifrån! Om jag inte förstått det helt fel så är det ett amerikanskt test!? Den amerikanska däck marknaden går inte att jämnföras med den svenska det är helt olika förhållanden och däcken är inte riktigt detsamma!
Men som sagt potenza däcket är det inget fel på men jag som bmw fantast tycker att enbart det bästa är bra nog på min bil och det är michelin!
Bmw+Michelin=sant!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.