AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.011

Någon som känner till denna 740iA-97 i Härnösand?

öj
164
öjebyn
BMW Z3 M roadster
BMW M5
BMW M3
735ia
Är det någom som känner till denna BMW 740ia? Speciell färg, kanske någon som vet nått matnyttigt!?

Länk

Tacksam för svar...
Jag vet ingenting om bilen i fråga, men jag tycker bara utrustningsnivån verkar vara i blygsammaste laget. Tror den kan bli väldigt svårsåld den dagen du vill byta.

----
Rasen nicht reisen
Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Jag kan ha fel. Men jag tror han äger en 750 jag haft för några år sedan. Pratat med han, en trevlig prick korto gott. Men jag vet inget om bilen tyvärr.

Grym lack ser det ut som iaf.
Co
14
Cowboy 67
728iA - 00
Jodå, den bilen körde jag i januari när den stod inne på bilaffär (Malte Månsson i Sundsvall. Stod ca ett år där tror jag.)
Kändes helt ok att köra, men det var många fel på den då. Flera besvärliga elfel vad jag minns. Dessutom var den rejält rostig baktill. Jag kommer inte ihåg vad de skulle ha men jag hade kunnat betala 60000 i det skick den var då.
Pre-facelift utan skinn och med en färg som passar bäst på en M3 - den bilen blir väldigt, väldigt svårsåld - utan att veta något om skicket.

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
Visa användare
126
Alucinor
Subaru Forester 2,5XT -06
När jag letade 740 i början i maj-april fanns den där bilen i Sundsvall som Cowboy 67 nämner. Åkte aldrig för att kika på den, men om den är till salu igen kan det ju inte vara någon höjdarbil.
GS
42
GS455
525iA -95
Hej!
Min bil uppe till diskusion... Får mycket beröm för lacken, en 7:a som sticker ut lite! :-)
Kan väl säga som i annonsen.. väl fungerande bil!
Elfel?? Några pixlar borta, annars funkar allt!

Höjdarbil??? Jag gillar att prova lite olika bilar, har inte haft nån 8:a serie eller nån M5:a, men En del andra BMW.

Mvh
B-O Lundgren
Härnösand

B-O
Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
740 ser läcker ut i Estorilblå den sticker verkligen ut , svart skinn hade varit pricken över i.
Buick GS jo jag tackar jag, röd GTO -70 och Charger 440 jag har kört alla men det var nog 25 år sedan, roligare kan man knappast ha :) om ingen stoppar en Shelby i mina händer.

///MVH Hasso
Länk
GS
42
GS455
525iA -95
>Hasso!
Håller med, svart skinn skulle ha passat mycket bra!

Ps. Har mailat dig.. Hoppas adressen är rätt!

Mvh

B-O
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.