|
|
|
|---|---|
|
Tja. En liten fråga. När man gasar upp typ till 3-4000 varv eller vilket varvtal som helst, så stannar den kvar där i nån sekund innan den går ner. Ska det vara så eller är det fel. Vet att endel e46:or som jag åkt är sådana. Kanske beror på att det är sexan eller nyare motorn. Jag vet ej så tacksam för svar. | |
|
Kan va nåt som spökar skulle jag gissa, bränsletillförseln verkar fastna en stund på ett visst register.. /// Bimmarkomanen |
|
|
jag har det så med och att den går tillbaka sakta neråt. vet inte om det ska va så dock |
|
|
Har samma på min fast min fortsätter att öka 1-200 varv ungefär när man t.ex. kopplar för att lägga i ny växel. |
|
| Det har med bränslereningen att göra, tror jag alla modernader bilar jag varit i kontakt med beter sig likadant. | |
|
kolla me nån verkstad eller nån som e kunnig. Kan va typ den vajern som går till motorn från gaspedalen som fastnar, lr nåt :P /// Bimmarkomanen |
|
| Tja. kollade upp det med verkstaden. ska tydligen vara normalt. som du sa där så är typ alla moderna bilar jag varit med sådana också. | |
|
så bra då vet man det :) |
|
|
/rant En helt otroligt dryg och störig företeelse. Tar så mycket i känsla från körningen. /off rant Tur det inte är så på M3:an och på automaten mäks det inte så mycket. |
|
| Exakt. jag stör mig på det mycket med. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.