|
|
|
|---|---|
|
hej .jag har en bmw330i 03. jag hittade en burk i motorrummet bredvid spolarvätskabähålare .jag vet inte va är för nåt jag har kollat på en annan bmw med likadant motor ock den hade inte den burken. jag har tagit bild på den men kan inte klistra in den. alex | |
|
Du kan inte lägga in bilder i inlägget så att säga, det går bara att bara länka. ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
| Länk | |
|
anders n. kan du svara va är för nåt på den bilden(länk). alex |
|
|
Hej! Burken som syns på bilden är nån vakumstyrning, har kollat i OEM. Vet dock inte vad den styr, kanske ventilen i avgas systemet men det vet jag som sagt inte. Anders |
|
|
men varför finns den på en del bmw 330 men inte alla? alex |
|
|
tack anders.b men va är det oem? alex |
|
|
puiu: En hemsida: Länk Jag har inte denna "burk" i min 330 upttäckte jag.. |
|
|
Är det inte denna (översta bilden): Länk ...eller denna (tredje bilden): Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo.tack det är tredje bild, va har för nåt till? alex |
|
|
Jag är tyvärr helt oteknisk...så jag hoppas någon annan kan svara på vad det är för något... ...men det verkar ju onekligen ha något att göra med avgassystemet...(utsläppet?) Och jag känner faktiskt inte igen den från motorrummet på min fd 330ci-01... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Hej! Jag verkade ha fel ang. avgasventilen. Det har något med avgasreningen att göra istället. Anders |
|
|
tack.för alla svar,det var snält av er. alex |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.