|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken lyder. På 730,735 sitter det på förarsidan under baksätet men inte på 750... | |
|
Finns flera som styr torkarna, men de sitter på samma ställe som övriga E32. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Anledningen till frågan är att jag bytt min torkarmotor. Och efter bytet går torkarna lite hur de vill. Kollade på polarens 730 (-89) och där satt ett relä på den plats jag nämnde i första inlägget. Men det finns inga reläer alls i min bil (-91) där, bara de två stora styrboxarna (vad nu de är till för) och en duktig samling säkringar???? Har de flesta reläer och boxar liggandes, vill du (eller någon annan) vara hygglig att specifera vart grejerna sitter. Jag har brist på garage och måste stå ute i regnet och byta därav min angelägenhet att veta var exakt de finns. |
|
|
Ladda hem ETM för din modell och kolla upp det. Där finns elschema och bilder på alla komponenter och deras placering. Själv har jag för mig att torkarna styrs av en av de stora modulerna där bak och inte något relä. Sök på ETM här på 7-serieforumet så hittar du snart PDF-filen för nedladdning. //Magnus |
|
| Tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.