AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
740

BMW 325 Cab 90a

Stekaren
Denna Länk

Vad tros, priset är för högt. 30-35 papp?
Max 30 tycker jag. Trasig ruta osv drar ju ner ytterligare. Rätt snygg färgkombination lack/skinn ändå på den här tycker jag. Men mer än 30 kan man ju inte ge, speciellt inte i september. Eller?
Stekaren
Ska iförsig ev byta mot M5an så rena pengar blir det inte förtom att jag ska ha lite emellan.
Stekaren
Vet inte riktigt jag... Jag tyckte det lät konstigt bakifrån bilen, som om något låg på bromsarna eller att det var från bakaxeln.Svårt att säga i en cab, kan ha varit vinden också.

Antagligen skruvad för skinnet var det hål i efter 17000 mil.

Lite rost på vanliga e30ställen, baklucka, framskärmar.

Gick väl som den skulle, svårt att säga efter att ha kört 315 hästar innan jag satte mig i den.
Det "sjunger" väl rätt ofta om bakaxeln på e30. Det gjorde det om min 325 cab -89 också, sa bilmeken, jag själv hörde inte ett dugg. Beror nog på att jag har inte har så stor koll på mekande överhuvudtaget.

Vill du ha den där bilen, eller byter du för att du inte fått så mycket andra vettiga bud på din m5? Hoppas du kunna sälja caben vidare snabbt?
Lite intressant att höra, får alltid så mycket erbjudanden om byten när man säljer bil, men har aldrig blivit något av.
Stekaren
Ah jag blev inte direkt överkåt på den, kände mig otroligt nöjd med M5an när jag körde hem sen. M5an e till salu för det är en onödig utgift nu när jag ska studera. Får jag bra med dollars emellan kan det kanske vara något.

Nej det är då iaf inte nu man ska sälja M5er om man vill bli av med dem, allra minst cabar :)
Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Nä,

importerad, pizzafälgar och taskigt skinn....max 25 skulle jag säja.

Mats
BMW CS #5847
Stekaren: Annonserar du din m5a?
Det är väl den sv-sålda i Uppsala va såg jag nu.
Stekaren
Det stämmer bra.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.