|
|
|
|---|---|
|
Har uppdaterat softwaren i navin från V.27 till V.27-1.Den ska hitta satelliterna snabbare,alla buggar är fixade samt att bilden ska uppdateras/ändras snabbare än föregångaren..Har även lagt in en "splash bild"..Ovanför den vanliga BMW-loggan som visas när man öppnar dörren så visas det ett M5 emblem/märke med M-färgerna framför....:) Funkar finfint med min 2006.2 HIGH DVD med inlagda fartkameror i Sverige o Europa....... Sebbe | |
|
Hur fick du in fartkameror. Är det knepigt? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Så ypperligt sympatiskt med High-Tech som faktiskt FUNGERAR, och uppdateringar som TILLFÖR något :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Har mailat dig Hillstreet.. 543 st bara i Sverige och ännu flera i övriga Europa.. Sebbe |
|
|
Ni som är intresserade av fartkamerorna kan ju maila/höra av sig till mig Sebbe |
|
|
Tjena Sebbe ! Hur gör man för att lägga in en " splash bild " ovanför Bmwloggan =? Var har du " hämtat " din M5 logga ? Mvh Leif |
|
|
Tjena Sebbe, har du fått in fartkamerorna även på cd-skivorna till MKI- MKIII Navigatorn. Är intresserad i så fall. /Micke |
|
|
Hej Mino.... tyvärr bara på 2006.2 high dvd-skivan |
|
|
Länk Beskrivning hur man gör på sidan två. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hoppas ni oxå lyckas..Det var inte lätt precis.... Lycka till |
|
|
Såg inte några tips på hur man fixar till splash loggan! Har kollat lite på x5 world, men hittade inga bra steg för steg beskrivningar. Sitter någon på bra tips? //RICKARD. |
|
|
Jag har ett ///M5 som splash istället för den vanliga bmw-loggan..kör me v 27.1.. Här kommer en bild :Länk "bilden längst ner till höger" Sebbe |
|
|
Har lyckats att ladda ned v27:1, Men jag undrar hur jag får in en ny logga i mjukvaran?? mvh //RICKARD |
|
|
Har v27:1, vill du beskriva steg för steg hur du gör för att byta Bmw Logotypen till något annat ,ex 330, M3, mm ! Tackar på förhand Mvh Leif |
|
| Hittade en tråd i forumet som beskriver hur du byter splash bilden. Har inte testat själv. Tråden --> Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.