|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Nej, E36 coupé är inte den snyggaste BMWn från fabrik. Har aldrig tyckte att E36 varit speciellt vacker (trots att jag ägt en själv). Även M-modellerna som brukar bli riktigt lyckade känns lite väl "klena" i E36 utförande (speciellt om man jämför med E30 eller E46). | |
|
Det finns orginal M3:or kvar;) Jag har en bra nära orginal silverfärgad coupe med style 42 split fälgar i 17", var option när det begav sig. Vita blinkers fram och på sidorna är det enda som avviker. Förövrigt snart till salu. |
|
|
E36an är vacker, dock ingen fullträff vilket man ser när man sänker den. Anledningen till det är att bilen är för smal helt enkelt, ställ en e46a bredvid och det ser nästan löjligt ut. Ingen balans alls. Vill man dock sänka den så kan man ju bredda den med skärmar och valsade hjulhussidor. Då kan det bli riktigt vackert, och ja stylat är snyggare än orginal bara man gör det på rätt sätt. |
|
SpineKracker |
Styling är sällan snyggare än original. Den enda stylingen som är snygg är den som är dyr. Alpina har snygg "styling" då den kommer överens med formspråket vilket billig styling väldigt sällan gör. Brabus, Kleeman o dylika firmor har också fina produkter. |
Istvan |
Måste hålla med lite där, innan har jag tyckt att det är lite tråkiga bilar E36an, speciellt M3an som nästan ser ut som en vanlig 3serie med M-paket. Men sen ja skaffade min M3a börjar jag gilla den mer och mer faktiskt.. :) Min har jag "stylat" lite, iofs kan man knappt kalla det styla, men aa. Kolla själva och avgör, jag personligen tycker den är lagom nu :) Länk MVH István |
SpineKracker |
Istvan: Snygg E36a! BBS-fälgarna ser helrätt ut. "Performance"klistermärket ger väl ca 25hk extra också? haha skoja. Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.