|
|
|
|---|---|
| I vått underlag och regn ingen match för en 12a. I torrt väglag greppar den fast som en magnet. Så jag ville se ikväll om man kunde verkligen glida med bilen i en skön plogning och det gick den spann bara jag tryckte lite på gasen. Nu gjorde jag ju inte det för att få uppmärksamhet utan gjorde det för jag bor utanför stan där det är en lervälling på vägarna. Så jag gjorde en gratis underredsbehandling i vattnet. | |
| Går med 735'an med ska du se. | |
| På torrt underlag är det bara att stå lite på bromsen och gasa så ska du se att den spinner. Jävligt påfrestande för lådan dock och rekommenderas inte att göras speciellt ofta! | |
| 735'an går att sladda med också, ha lite timing så kickdownen kommer ungefär när du slänger in bilen i kurvan, så kommer den ut snällt ;) | |
|
hehe Jag har faktiskt inte sladdat nånting alls med 735:an sen köpet. Lite en gång i en rondell men det kändes riktigt tungrott! Hur är dom att sladda med? 325:an är ju optimal...man kanske inte ska jämföra med den. mvh |
|
|
Är inte mycket för att vålda en tung 7a på asfalt, men på vintern brukar de blir nån sväng i snön iaf för att roa sig lite =) Tycker min f.d E32 750ial med 25% diffbroms och urkopplad ASC var en optimal bil att roa sig med..Otroligt lättkontrollerad och säker att "åka brett" med =) BMW CS #5139 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.