|
|
|
|---|---|
|
Är mittarmstöd fram standard i 3-serie E46? Jag tänker i första hand på 320:n. Inte kan man idag väl köpa en bil utan armstöd fram? Om det inte är standard finns det någon som vet om det ingår i något av utrustningspaketen som bilarna såldes med? Anders | |
|
Nej, inte standard. Kostar 1600:- extra när du kryssar tillvalen. Inte med i något av paketen heller. Min Länk Cabrio |
|
Njuren |
Finns en original eftermonteringsats som e lätt o slänga dit. kostar runt 1500 tror ja i läder. BMW - i nöd och lust? |
| Det är dessutom väldigt lätt att montera dit. | |
|
Givet att eftermonteringssatsen är likvärdig med originalmonteringen så är det ett bra alternativ om man hittar en intressant bil så när som på armstödet. Gott att höra. Vad man kan se på bilder på bytbil och liknande så syns inte mittarmstödet på många bilar. Möjligen förklaras det med att det är uppfällt vid fotografering för att inte skymma diverse extrautrustning...? Men någon kanske vet om det är vanligt att det saknas? Anders |
|
|
Jag har tex sett många 330ci med armstöd o även 330i med så det tror jag inte. /// Bimmarkomanen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.